Riderfamily

Wer musste sich bereits einmal dank diesem edlen Rum übergeben?

Seitenaufrufe: 32

Antworten auf diese Diskussion

Bis Jetzt nur Dandee jemand vom Dandee Team......
Du lügst!
haha wer wars? wer wars?? aso i weis es need ;-)
Hou Hou Hou, ez han ich eifach wellä ä easy Diskussion aafangä und ez machäd alli dä Dan fertig! Isch also unglaublich! Dä arm Siäch hät mir so scho gnuäg leid tuä wosem uf dä Autobahn so schlächt gangä isch... :)
WOW WOW WOW WOW WOW WOW!!!!!

Jetzt ist der el chefe einmal am worken und dann tun sie da hinderm rücken so dinge über ihn schreiben das find ich also nicht ok! IMFALL!!!

Gäll särua!!!
hhmmm aso i han jo gschlofe bim hei fahre aso i han e anderi gschischt ghört aber ebe sege nix :-P und de armi scheffe sara aso ehrli hinderem rugge so zügs verzelle nei nei

Dan said:
WOW WOW WOW WOW WOW WOW!!!!!

Jetzt ist der el chefe einmal am worken und dann tun sie da hinderm rücken so dinge über ihn schreiben das find ich also nicht ok! IMFALL!!!

Gäll särua!!!
Also was jetzt! Bin ez isch dä Arsch vo därä Diskussion? Ja nei! Isch ja scho guät, dissed mi nur alli! Ihr wüssed, äs chunt immer alläs zrugg. Chefe und Walther, mir gsehnd ois a dä Bar am Samschtig. ;)
nimmt mi ja dänn wunder, wer em ueli rüeft :-) :-)

Särua said:
Also was jetzt! Bin ez isch dä Arsch vo därä Diskussion? Ja nei! Isch ja scho guät, dissed mi nur alli! Ihr wüssed, äs chunt immer alläs zrugg. Chefe und Walther, mir gsehnd ois a dä Bar am Samschtig. ;)

RSS

Dandee Streetwear

Riderstreetwear.com

L i f e s t y l e & P a r t i e s

Badge

Laden…

© 2018   Erstellt von Riderfamily.   Powered by

Badges  |  Ein Problem melden  |  Nutzungsbedingungen